Tuesday, May 10, 2011

Panas2 ni sedapnya dapat kunyah ni...

assalamualaikum u ol...

dah masuk tengah hari ni..
korang dah masak untuk makan luch ke belum ni..
cuaca macam biasa..memang panas..
tapi cuaca panas ni akan berakhir minggu depan..
korang nak tau lebih lanjut, klik sini




panas2 ni sedapnya kalau dapat kunyah benda ni..
kunyah apa tu ye..?
sedap dikunyak walaupun tak ada rasa..
KIC suka...
suka kunyah AIS...
lagi2 kalau cuaca panas sekarang ni..
sebelum ni pun KIC memang jenis yang suka kunyah ais..
korang suka gak ke kunyah ais ni...???

waktu panas2 macam ni pekena ABC kan best..
lagi2 dapat lepak Ice Room..wahh..tak nak kuar dah kalau dah masuk..
tekak kering musim panas ni kan..
sedapnya la..

korang mesti terliur kan tengok ABC waktu2 macam ni..huhu..
sedapnya dapat pekena ABC...=)
KIC saja letak gambar ni besar sikit..huhu


kalau minum air tu dengan ais2 KIC belasah..
sedap woooo...
walau pun tak ada rasa..
dah jadi tabiat dah ni..
duk kunyah ais bila air tu dah habis..

AIS tetap terbaik la..huhu...
KIC suka kunyah ais bila air dah habis..
sangat2 puas...=p
KIC tau bukan KIC sorang je suka kunyah ais..korang pun suka kan..???
haaa...jangan nak malu2 mengaku ye..huhuhu...



6 comments:

Green Apel said...

adeii..singkil tengok..camnela boleh kunyah ais ne...hehe^_^

Cik Aish said...

waaaa sedapnyaa! aah la skng musim panas ke ea? panas sgt..emmm..panas dunia..huhu..aish klu panas2 mcm ni ajak mak g mkn cendol je..sedapppp

prinCe arCher said...

telan air liur tengok abc tu..hehehe...kunyah punya kunyah lasts tengok dah abis ice tu..hehehe

Halimatun Sa'adiah said...

mkn aiskrim or ABC mmg best.
tp x suke mkn ais...seram sjok kot..

miss.Addin said...

siapa tak terliur tgk abc macam tu , haha

addin tak boleh kunyah ais la , huhu

pena said...

hehe..

suka jgak kunyah ais ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...