Friday, May 27, 2011

TOMOK bakal nikah Julai ini..

assalamulaikum u ol..


JODOH ...Tomok dan Siti Rahayu berkenalan secara kebetulan.


nak bagi khabar gembira pada peminat2 Tomok..
yang Tomok, 27 tahun akan menamatkan zaman bujangnya pada 1 Julai..
Tomok telah memilih pramugari Penerbangan Malaysia, Siti Rahayu Abas, 32 tahun..
Tomok telah mengenali bakal isterinya lapan tahun lalu..
lama juga tu kan..

dari persahabatan muncul bibit2 cinta dan hinggalah ke jinjang pelamin..
jarak umur 5 tahun tidak menghalang Tomok untuk menyesuaikan diri dengan pasangannya ini..
nampak sangat  mereka pasangan yang secocok kan..
mesti ada yang jeles kan dengan berita ini..
tak kurang juga yang gigit jari dengar Tomok akan menikah pada 1 Julai ini..
KIC doakan majlis mereka selamat dijalankan dan mereka bahagia hingga akhir hayat..


15 comments:

Mrs. Farhan said...

Oh, kekasihku dah nak kawen dah.. huhuuh.

fierapirot said...

kepak-kepuk-kepak..semua dah nk kawen,aku bile lagi..*gatai*..hahahaha..tahniah tomok..=)

cik kacak said...

haaaa , jeles nye ==' - byebye TOMOK

HAJAR AZMAN :| said...

cantiknye makwe dia tu :)

Misz Ayu said...

cantikk xnampak mcm umur 32 lah

Intan suhaila said...

aku nak .......
erk .! damnnn .!

fiq. said...

beriye senyum nak tunjuk lesung pipit...ops, tak jeles ye,,muahahaha

fiq. said...

tomok jambu, tak minat arggg

Aida Azryn said...

cantek la bakal isteri dia. :)

nazirulhazwan~ said...

cm cun je bini die.dem

Akulah Pak Lan said...

jumpa depa berdua kat ikea..mmg comei

アヌム ちゃん said...

aa nk kawen dah eh..bagus la tu mencepatkan perkara yang baik..huhu~

saiazuan said...

xkenal tomok..haha

miss.Addin said...

lawa nya ! :)

cik azeya said...

tak dapat tengok gambar tomok. tak tahu nape. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...