Thursday, May 12, 2011

Selamat Malam Sayang..

assalamualaikum u ol..


ramai lagi ke yang tak tidur lagi waktu2 macam ni..?
mata KIC dah layu ni..rasa macam nak tidur dah ni..
tapi bila ingat kat blog terus segar mata ni..
sebelum tidur nak update blog dulu..
buat tatapan pembaca blog KIC ni..
tu pun kalau ada la yang nak baca..huhu...=p

sebelum KIC lelapkan mata..
KIC nak tujukan lagu ni untuk korang semua..
tapi bukan KIC la yang nyanyi..
kalau KIC nyanyi takut korang tak boleh tidur pula nanti..
terngiang2 suara KIC yang sangat 'merdu' tu..huhu..

ok la..korang layan je la lagu ni ye..
mana tau lepas ni tidur korang lebih lena lagi..
sebab bukan dengar suara KIC kan..
ala..tau dah..tak pe..KIC paham...=p
korang layankan je la lagu ni ye...
khas untuk korang semua tau...=)




Selamat malam semua..=)
jumpa lagi esok ye..


5 comments:

cik najihah said...

selamat malam KIC :)

Halimatun Sa'adiah said...

kalo dgr lgu ni seram kot nktdo..rock sgt...

nida husna said...

slamat mlm KIC :)

solomolo said...

selamat malam kechik..

eB ezrin said...

slamat pagi ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...