Monday, May 30, 2011

Dunia kita makin maju ke depan..TAPI ....................

assalamualaikum u ol..


masa cepat betul berlalu kan..
cepat je..
macam2 perubahan dah berlaku..
lagi2 dari segi teknologi..memang berkembang pesat kan..
korang tengok lah gambar kat bawah ni..
berbeza kan Tv tahun 90an dengan Tv sekarang ni..




tapi bukan tu je...
teknologi makin maju dan perut pun makin maju kan..huhu..
tengok lah dari kedua2 gambar tu..
Tv makin canggih..perut pun makin ke depan..
sesuai dengan teknologi kita yang maju ke hadapan..huhu..
bukan apa..teknologi makin canggih, Tv pun makin nipis..
tapi lain pula dengan perut..
makin dunia kita berteknologi..
makin membesar lah pula..
huhuhu...

malas nak komen panjang..nak tengok korang komen pula..
huhuhu...
apa pandangan korang tentang gambar ni..???



12 comments:

risa said...

perut kedapan kena salahkan isteri yg suke masak..erksss

YAYA AZURA said...

tv makin canggih..pakai remote..tak payah ulang alik tukar channel..tu yang perut kedapan tu ..kurang bergerak..haha..

miss.Addin said...

hee makin maju teknologi , makin malas la kita nak kerja :)

makin maju teknologi, makin mundur la kita dalam sesetengah hal .

teknologi ada baik buruk nya juga kan.

KIC knp ek dashboard sy takleh buka . HUHU

cik kacak said...

HHI , dunia makin maju . perot pun ikot sekali - tgok jumlah rkyat malaysia yg ade msalah obes , mmg mmbimbgkan T,T

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

dunia makin maju,

orang makin malas..

hahaha

Sally Yatiey said...

Zaman dah berubah . Perut pun harus berubah ;D hihi ^.^

dilazfamily said...

lucu betul gambar nie
perut membesar menandakan hati senang bersama isteri. lagi besar perut lagi seksi (org kata)

ibnubaba_04 said...

biasa la..mengejar wawasan 2020

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. sangat betul.. :)

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

saiazuan said...

tp i sama je. kurus.. :(

http://eleventx.blogspot.com/2011/05/my-collection-one-piece-going-merry.html

kAmi dAn mEreKa said...

dorang ni malas nak exercise sebab banyak teknologi baru yg tak payah guna tenaga fizikal sangat,

Rozuan Ismail said...

bila dunia makin maju,masyarakat makin pemalas dan obesiti jadi penyakit utama =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...